آزمایشگاه دریایی 2020 یک مجتمع دراعماق اقیانوس بود که 250 مرد،زن و کودک در آن زندگی می‌کردند.هر یک از آنها دانشمندی پیشتاز بود از این جهت که آنجا را آخرین مرز زندگی می‌دانستند. این دانشمندان اقیانوس شناس که در اعماق آب‌‌ها مشغول ساختن شهری بودند هر روز با مشکلی مواجه می‌شدند.
کد خبر: ۱۳۹۴۵۴۱
نویسنده مریم فلاح

کاپیتان مورفی، دکتر کواین، جادین اسپارک و تنها زن گروه «ردبی دوپری» ماموران اصلی این آزمایشگاه دریایی بودند. یادتان هست وقتی می‌خواستند از زیردریایی خارج شوند، قرص اکسیژن می‌خوردند.

کاپیتان مورفی رئیس پیر ایستگاه اگرچه همه از او حرف شنوی داشتند ولی چندان آدم لایقی نبود و حتی در مقطعی از داستان دیدیم که باعث ورود افراد نفوذی به ایستگاه شد.

اسپارک، اپراتور رادیویی ایستگاه تحقیقاتی همیشه شریک نقشه‌های کاپیتان مورفی و خیلی امیدوار بود که روزی رئیس شود، همیشه هم گوشی دم گوشش بود.تنها زن گروه یک بیولوژیست بود.

او معتقد بود که جو حاکم بر روابط اعضای درون زیردریایی مردسالارانه است. ردبی فقط با دکتر کواین که سیاه پوست بود رابطه خوبی داشت.

این کارتون سال 1972 به تهیه کنندگی ویلیام هانا و جوزف باربارا برای شبکه nbc ساخته شد. سری جدید این کارتون علمی – تخیلی با عنوان زیردریایی «2021» با استقبال زیاد مخاطبان این شبکه روبرو شد.

تعداد بازدید : 32
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها